Бацькоўскі ўніверсітэт

Бацькоўскі ўніверсітэт — гэта адзінства школы і сям'і ў выхаванні і развіцці дзяцей.

 Сёння, разумеючы, што ў педагогаў і бацькоў агульная мэта - годная адукацыя і выхаванне дзіцяці, арганізацыя эфектыўнага ўзаемадзеяння сям'і і школы з'яўляецца надзённай неабходнасцю. Ад сумеснай працы бацькоў і педагогаў выйграюць усе бакі педагагічнага працэсу: бацькі прымаюць актыўны ўдзел у жыцці дзяцей, тым самым лепш разумеючы і наладжваючы ўзаемаадносіны; педагогі, узаемадзейнічаючы з бацькамі, даведаюцца больш пра дзіця, што дазваляе падабраць эфектыўныя сродкі выхавання і навучання. Галоўнае ж заключаецца ў тым, што дзеці, апынуўшыся ў адзінай выхаваўчай прасторы, адчуваюць сябе больш камфортна, спакайней, больш упэўнена, у выніку чаго лепш вучацца і маюць значна менш канфліктаў з дарослымі і аднагодкамі.

 Школа заклікана забяспечыць адзінства педагогаў і бацькоў. Грунтуючыся на навуковыя веды, вопыт, мудрасць, педагогі абавязаны дапамагчы сям'і кожнага дзіцяці ў поўнай меры рэалізаваць свой патэнцыял.

Мэта Бацькоўскага ўніверсітэта  павышэнне педагагічнай і псіхалагічнай культуры бацькоў, фарміраванне адказнага, пазітыўнага бацькоўства. Універсітэт педагагічных ведаў для бацькоў павінен спрыяць усталяванню кантактаў бацькоў са школай, узаемадзеянню бацькоў і педагогаў у выхаванні, развіцці і сацыялізацыі дзіцяці.

Асноўныя задачы Бацькоўскага ўніверсітэта:

  • фарміраванне каштоўнасна-сэнсавых асноў бацькоўства; актуалізацыя пачуцця адказнасці за выкананне бацькоўскіх функцый;
  • фарміраванне і развіццё псіхолага-педагагічных кампетэнцый бацькоў у галіне сямейнага выхавання (фарміраванне ведаў аб сямейнай псіхалогію, дзіцяча-бацькоўскія адносіны, узроставыя асаблівасці дзяцей, фарміраванне гарманічных сямейных адносін, навыкаў канструктыўнага ўзаемадзеяння з дзецьмі і інш.), садзейнічанне развіццю навыкаў самаадукацыі бацькоў;
  • забеспячэнне мэтанакіраванай работы па прафілактыцы сямейнага недабрабыту і сацыяльнага сіроцтва, зніжэнне рызыкі канфліктных сітуацый і крызісных станаў, узнікнення цяжкасцей у сямейным выхаванні, аказанне своечасовай псіхолага-педагагічнай і інфармацыйнай дапамогі сем’ям, якія трапілі ў цяжкую жыццёвую сітуацыю;
  • арганізацыя эфектыўнага супрацоўніцтва і партнёрства бацькоў навучэнцаў і ўстановы адукацыі і г. д.

Праца Бацькоўскага ўніверсітэта арганізуецца з улікам заканамернасцей развіцця дзіцяці ў розныя ўзроставыя перыяды па трох ступенях:

I ступень — «Маё дзіця — малодшы школьнік» — для бацькоў вучняў I—IV класаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі;

II ступень — «Маё дзіця — падлетак» — для бацькоў вучняў V—IX класаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі;

III ступень — «Маё дзіця — старшакласнік» — для бацькоў вучняў X—XI класаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі.

Інструктыўна-метадычны пісьмо «Аб рэалізацыі ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі рэспубліканскага праекта "Бацькоўскі ўніверсітэт"»

Інструктыўна-метадычны пісьмо "Асаблівасці арганізацыі сацыяльнай, выхаваўчай і ідэалагічнай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2024/2025 навучальным годзе"

Рэкамендацыі па рэалізацыі ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі рэспубліканскага праекта "Бацькоўскі ўніверсітэт"

Палажэнне аб бацькоўскім універсітэце Дзяржаўнай установы адукацыі “Уселюбская сярэдняя школа”

Палажэнне аб бацькоўскім універсітэце

Дзяржаўнай установы адукацыі

“Уселюбская сярэдняя школа”

 

  1. Агульныя палажэнні

1.1. Гэта Палажэнне распрацавана на падставе інструктыўна-метадычнага пісьма Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Асаблівасці арганізацыі сацыяльнай, выхаваўчай і ідэалагічнай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2023/2024 навучальным годзе” і вызначае ўмовы, парадак арганізацыі, напрамкі дзейнасці, структуру бацькоўскага ўніверсітэта.

1.2. Бацькоўскі ўніверсітэт створаны для развіцця ўзаемаразумення, супрацоўніцтва сям’і і установы.

1.3. Бацькоўскі ўніверсітэт ажыццяўляе сваю дзейнасць у адпаведнасці з нарматыўнымі дакументамі і метадычнымі рэкамендацыямі Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь і гэтым Палажэннем.

1.4. Стварэнне бацькоўскага ўніверсітэта не прыводзіць да змены арганізацыйна-прававой формы, тыпу і віду ўстановы адукацыі, у яго Статуце не фіксуецца.

1.5. Работу бацькоўскага ўніверсітэта арганізуе дырэктар, намеснік дырэктара па выхаваўчай (навучальна-выхаваўчай) рабоце, педагогі, якія выконваюць функцыі класнага кіраўніка, педагог сацыяльны, прыцягваючы рэсурсы (кадравыя і інфармацыйныя) раёна.

1.6. Агульную каардынацыю дзейнасці бацькоўскага ўніверсітэта ажыццяўляе намеснік дырэктара па выхаваўчай  рабоце, або ў выпадку яго адсутнасці дырэктар установы адукацыі.

  1. Мэты, задачы і напрамкі дзейнасці Цэнтра, ступені рэалізацыі і формы правядзення заняткаў

2.1. Мэтай стварэння бацькоўскага ўніверсітэта з’яўляецца стварэнне ўмоў, якія садзейнічаюць псіхалагічнай асвеце бацькоў, азнаямленню з інфармацыяй па розных пытаннях выхавання пасродкам рэалізацыі рэспубліканскага праекта "Бацькоўскі універсітэт".

2.2. Задачы:

пабудаваць сістэму бесперапыннага псіхолага-педагагічнага дыялогу з сям’ёй аб праблемах развіцця, навучання і выхавання асобы дзіцяці;

арганізаваць эфектыўнае супрацоўніцтва з бацькамі (законнымі прадстаўнікамі);

павысіць матывацыю бацькоў вучыцца бацькоўству, садзейнічаць развіццю навыкаў бацькоўскай самаадукацыі, ключавых кампетэнцый бацькоў;

павысіць сацыяльна-педагагічную, псіхалагічную, прававую культуру бацькоў;

прапагандаваць пазітыўны вобраз сям’і, бацькі, маці, роднай хаты, фарміраванне пачуцця Радзімы праз вывучэнне гісторыі свайго роду, роднага краю, сваёй краіны;

садзейнічаць выхаванню сапраўдных грамадзян сваёй краіны, сапраўдных працаўнікоў, адказных членаў сям'і;

фарміраваць каштоўнасна-сэнсавыя асновы бацькоўства;

актуалізаваць пачуцці адказнасці за выкананне бацькоўскіх функцый;

фарміраваць і развіваць псіхолага-педагагічныя кампетэнцыі бацькоў у галіне сямейнага выхавання (фарміраваць веды аб сямейнай псіхалогіі, дзіцяча-бацькоўскіх адносінах, узроставых асаблівасцях дзяцей, фарміраваць гарманічныя сямейныя адносіны, навыкі канструктыўнага ўзаемадзеяння з дзецьмі і інш.), садзейнічаць развіццю навыкаў самаадукацыі бацькоў;

забяспечваць мэтанакіраваную работу па прафілактыцы сямейнага няшчасця і сацыяльнага сіроцтва, зніжэнню рызыкі канфліктных сітуацый і крызісных станаў, узнікненню цяжкасцей у сямейным выхаванні, аказваць своечасовую псіхолага-педагагічную і інфармацыйную дапамогу сем’ям, якія трапілі ў цяжкую жыццёвую сітуацыю.

2.3. Асноўныя напрамкі дзейнасці бацькоўскага ўніверсітэта

арганізацыя псіхолага-педагагічнай асветы бацькоў па розных аспектах сямейнага выхавання:

прававое: аб магчымасцях, правах і абавязках у ажыццяўленні адукацыйных патрэб сям’і;

псіхолага-педагагічнае: аб метадах і формах выхавання, навучання дзіцяці;

грамадзянскае: аб шляхах развіцця адукацыі, школы.

кансультаванне бацькоў па юрыдычных, псіхолага-педагагічных і іншых праблемах;

навукова-метадычнае забеспячэнне фарміравання псіхолага-педагагічнай кампетэнтнасці бацькоў у галіне выхавання і развіцця дзяцей з улікам сацыякультурных традыцый, сучасных праблем і асаблівасцей развіцця грамадства;

пашырэнне выхаваўчага і творчага патэнцыялу бацькоў і сям’і ў цэлым;

арганізацыя і ажыццяўленне выставачнай дзейнасці па прапагандзе эфектыўных тэхналогій выхавання;

пабудова сістэмы распаўсюджвання эфектыўнага педагагічнага вопыту;

трансляцыя дзейнасці бацькоўскага ўніверсітэта на сайце ўстановы;

узаемадзеянне з іншымі бацькоўскімі ўніверсітэтамі.

2.4. Тры ступені ў рэалізацыі бацькоўскага ўніверсітэта

I ступень “Маё дзіця - малодшы школьнік” - для бацькоў вучняў I-IV класаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі,

II ступень “Маё дзіця – падлетак” - для бацькоў вучняў V-IX класаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі,

III ступень “Маё дзіця – старшакласнік” - для бацькоў вучняў X-XI класаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі.

2.5. Формы правядзення заняткаў:

традыцыйныя (лекцыі, гутаркі, канферэнцыі, круглыя сталы, дыскусіі, семінары-практыкумы, майстар-класы, псіхалагічныя трэнінгі, індывідуальныя гутаркі і кансультацыі, апытанні бацькоў па рознай тэматыцы, абмен досведам працы і г.д.);

дыстанцыйныя (вебінары, форумы, on-line кансультацыі, размяшчэнне інфармацыі па актуальных пытаннях сямейнага выхавання на сайце школы, праца на гарачай лініі ўстановы адукацыі, удзел у стварэнні рэкламных буклетаў, улётак, афармленне стэндаў, анкетаванне бацькоў, афармленне кутка педагога-псіхолага (пры магчымасці ў кожным класе);прыцягненне бацькоў да ўдзелу ў тэматычных выставах і іншых мерапрыемствах).

  1. Умовы, парадак стварэння і кіраванне бацькоўскім універсітэтам

3.1. Умовы стварэння бацькоўскага ўніверсітэта:

ствараецца на базе ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі;

ствараецца на падставе загада дырэктара ўстановы агульнай сярэдняй адукацыі і сапраўднага Палажэння;

каардынуе дзейнасць бацькоўскага ўніверсітэта намеснік дырэктара па выхаваўчай (вучэбна-выхаваўчай) рабоце, у выпадку яго адсутнасці дырэктар установы адукацыі;

рэалізуецца ў кожным класе з законнымі прадстаўнікамі вучняў;

за рэалізацыю бацькоўскага ўніверсітэта ў кожным класе адказвае класны кіраўнік;

заняткі праводзяцца не менш за адзін раз у чвэрць;

бацькоўскі ўніверсітэт можа рэалізоўвацца ў вочнай і ў дыстанцыйнай форме, у выпадку пагаршэння эпідэміялагічнай сітуацыі толькі ў дыстанцыйнай форме;

на школьным інтэрнэт - сайце ствараецца раздзел (падраздзел) “Бацькоўскі універсітэт”.

3.2. Каардынатар бацькоўскага ўніверсітэта:

нясе адказнасць за эфектыўнасць дзейнасці бацькоўскага ўніверсітэта;

каардынуе дзейнасць бацькоўскага ўніверсітэта;

ажыццяўляе ўзаемадзеянне з педагогамі, якія выконваюць функцыі класнага кіраўніка, сацыяльным педагогам;

падпісвае ўсе дакументы, якія тычацца дзейнасці бацькоўскага ўніверсітэта, у межах сваёй кампетэнцыі;

вядзе ва ўстаноўленым парадку справаводства, пры неабходнасці складае справаздачную дакументацыю і прадстаўляе па запыце адпаведных дзяржаўных органаў звесткі аб рэалізацыі мерапрыемстваў бацькоўскага ўніверсітэта;

у мэтах рэалізацыі пастаўленых задач “Бацькоўскі ўніверсітэт” узаемадзейнічае з зацікаўленымі асобамі, арганізацыямі, якія ажыццяўляюць навукова-метадычнае забеспячэнне агульнай сярэдняй адукацыі.

3.4. Бацькоўскі ўніверсітэт можа рэалізоўвацца на падставе падрыхтаванай праграмы навукоўцамі Беларускага дзяржаўнага педагагічнага ўніверсітэта імя Максіма Танка, альбо самастойна плануе сваю дзейнасць і вызначае перспектывы развіцця.

3.6. Дзейнасць бацькоўскага ўніверсітэта ажыццяўляецца ў адпаведнасці з дадзеным Палажэннем і планам работы бацькоўскага ўніверсітэта.

3.7. У канцы навучальнага года каардынатар можа прадаставіць педагагічнаму калектыву, вучэбна-метадычным фарміраванням інфармацыю аб эфектыўнасці, рэзультатыўнасці рэалізацыі мерапрыемстваў плана бацькоўскага універсітэта.

3.8.Падставай для пачатку і спынення дзейнасці бацькоўскага ўніверсітэта з’яўляюцца метадычныя рэкамендацыі Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь аб арганізацыі сацыяльнай, выхаваўчай і ідэалагічнай працы, альбо іншы нарматыўны, прававы дакумент Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь.

  1. Структура бацькоўскага ўніверсітэта.

4.1. Структуру бацькоўскага ўніверсітэта вызначае і зацвярджае дырэктар установы адукацыі.

4.2. Бацькоўскі ўніверсітэт можа выкарыстоўваць у рабоце наступныя памяшканні, неабходныя для забеспячэння яго дзейнасці – навучальныя кабінеты, камп’ютарны клас, бібліятэку, актавую залу і інш.

4.3. Класныя кіраўнікі арганізоўваюць мерапрыемствы бацькоўскага ўніверсітэта ў рамках гадзін арганізацыйна-выхаваўчай работы.

  1. Дакументацыя

загад установы агульнай сярэдняй адукацыі аб арганізацыі працы бацькоўскага ўніверсітэта на базе ўстановы агульнай сярэдняй адукацыі раёна;

палажэнне аб бацькоўскім універсітэце;

план работы на навучальны год;

 метадычныя матэрыялы, праекты, распрацоўкі, фотасправаздачы і іншыя матэрыялы, якія ствараюцца ў рамках работы бацькоўскага ўніверсітэта (размяшчаюцца на сайце ўстановы адукацыі, захоўваюцца ў электронным варыянце).

  1. Парадак унясення змяненняў і (або) дапаўненняў у Палажэнне

6.1. У дадзенае Палажэнне могуць быць унесены неабходныя змяненні і (або) дапаўненні ва ўстаноўленым заканадаўствам парадку.

свернуть

План работы бацькоўскага ўніверсітэта на 2024/2025 н.г.

 

План рэалізацыі рэспубліканскага праекта

“Бацькоўскі ўніверсітэт” на 2024/2025 н.г.

 

п/п

Тэма занятку

Тэрмін правядзення

Форма правядзення

Адказныя выканаўцы

 

“Маё дзіця – малодшы школьнік”

1.

 

Адаптацыя вучняў у першым класе

Верасень

круглы стол

Пастушкова Ж.А.

Рэжым дня школьніка

Снежань

практыкум

 

Значэнне сямейных традыцый у фарміраванні і развіцці дзіцяці

Сакавік

круглы

стол

 

Дадатныя эмоцыі ў жыцці вучня. Рэкамендацыі бацькам па развіццю дадатных эмоцый

Май

канферэнцыя

 

2.

Як дапамагчы дзіцяці добра вучыцца

Кастрычнік

прэзентацыя

Жынко Ж.А.

Галоўныя правілы здаровага ладу жыцця вучня.

Снежань

трэнінг

 

Як зберагчы дзіця ад насілля

Сакавік

практыка-арыентаваны занятак

 

Працоўнае выхаванне дзіцяці ў сям’і

Май

майстар-клас

 

3.

Значэнне школьнай адзнакі ў жыцці дзіцяці

Кастрычнік

семінар

Марушка В.Ф.

Псіхалагічныя і фізіалагічныя асаблівасці трэцякласніка

Снежань

трэнінг

 

Здаровая сям’я – здаровае дзіця

Сакавік

практыка-арыентаваны занятак

 

Уздзеянне зносін бацькоў з дзецьмі на іх паўнацэннае развіццё

Май

практыкум

 

4.

Узроставыя псіхафізіалагічныя асаблівасці вучняў 4 класа

Кастрычнік

прэзентацыя

Шакуля А.К.

Ян навучыць дзіця жыць у міры людзей?

Снежань

трэнінг

 

Дзіця і камп’ютар

Сакавік

дыскусія

 

Кніга ў жыцці школьніка

Май

бібліят. час

 

 

Маё дзіця – падлетак

5.

Цяжкасці адаптацыі пяцікласнікаў да новага асяроддзя

Верасень

семінар-практыкум

Цераховіч А.А.

Дзіцячы  калектыў і яго значэнне ў развіцці вучняў

Снежань

дыскусія

 

Ваша дзіця вырасла

Сакавік

круглы стол

 

Меры пакарання і заахвочвання ў сучаснай сям’і

Май

практыка-арыентаваны занятак

 

6.

Сям’я як персанальнае мікраасяроддзе жыцця і развіцця дзіцяці. Маральныя і культурныя каштоўнасці сям’і

Кастрычнік

практыка-арыентаваны занятак

Ціхановіч В.М.

Роля бацькоў у прафілактыцы праблемных паводзін падлеткаў

Снежань

лекторый-дыялог

 

Віртуальная рэальнасць: магчымасці і небяспека

Сакавік

дыскусія

 

Правілы бяспечных паводзін у час летніх  канікул

Май

практыкум

 

7.

Узроставыя асаблівасці 13-14 гадовых падлеткаў

Кастрычнік

семінар-практыкум

Янчук В.А.

“Прафілактыка правапарушэнняў падлеткаў”

Снежань

лекторый-дыялог

 

Правілы паводзін з падлеткамі: асаблівасці пераходнага ўзросту

Сакавік

прэзентацыя

 

Як павысіць вучэбную матывацыю падлеткаў

Май

практыка-арыентаваны занятак

 

8.

Жыццёвыя каштоўнасці падлетка

Кастрычнік

круглы стол

Шапуцька Л.Б.

Насілле і небяспека дзяцей

Снежань

лекторый-дыялог

 

Матывы суіцыдальных  паводзін у падлеткаў

Сакавік

семінар-практыкум

 

Культура паводзін дарослых і дзяцей пры ўзнікненні канфліктных сітуацый

Май

практыка-арыентаваны занятак

 

9.

Індывідуальныя асаблівасці  і характэрныя ўзроставыя рысы сучаснага падлетка

Кастрычнік

прэзентацыя

Амінева Р.Ф.

Агрэсія: яе прычыны і наступствы

Снежань

трэнінг

 

“Фарміраванне здаровага жыцця: шкодныя звычкі і як ім супрацьстаяць”

Сакавік

круглы стол

 

Прафесійныя намеры і магчымасці дзевяцікласнікаў

Май

практыка-арыентаваны занятак

 

 

 

Маё дзіця – старшакласнік

10.

Фактары рызыкі для здароўя сучаснай молодзі

Кастрычнік

семінар-практыкум

Лазар Л.М.

Першае каханне ў жыцці вашага дзіцяці

Снежань

прэзентацыя

 

Роля сям’і ў фарміраванні рэпрадуктыўнага здароўя юнакоў і дзяўчат

Сакавік

лекцыя

 

Як дапамагчы старшакласніку здабыць упэўненасць у сабе?

Май

практыка-арыентаваны занятак

 

 

 

11.

Як дапамагчы старшакласніку ў прафесійным самавызначэнні?

Кастрычнік

практыкум з элементамі трэнінгу

Качан Д.П.

Віды пагроз  фізічнага, псіхічнага і маральнага развіцця старшакласнікаў. Як усцерагчы дзіця ад залежнасцяў?

Снежань

семінар-практыкум

 

Падрыхтоўка старшакласнікаў да будучага сямейнага жыцця

Сакавік

круглы стол

 

Дапамога ў падрыхтоўцы  да экзаменаў, ЦТ: правілы для бацькоў выпукнікоў

Май

практыкум

 

 

 

 
свернуть

ІНФАРМАЦЫЙНА-МЕТАДЫЧНЫЯ МАТЭРЫЯЛЫ ДЛЯ ПРАВЯДЗЕННЯ ЗАНЯТКАЎ З БАЦЬКАМІ (законнымі прадстаўнікамі)

ПЛАН правядзення кансультацый для бацькоў педагога сацыяльнага

ПЛАН

проведения консультаций для родителей

педагога социального ГУО «Вселюбская средняя школа»

на І полугодие  2024/2025 года

   

Дата

Тема консультации

07.09.2024

 Права и обязанности родителей и детей   

14.09.2004

 Родительская помощь в период адаптации к начальной школе

21.09.2024

 Профилактика суицидального поведения среди подростков

28.09.2024

 Мир детства и безопасность

05.10.2024

 Учимся обсуждать проблемы с детьми, а не указывать на недочёты

12.10.2024

 Правовое воспитание в семье

19.10.2024

 Как научить подростка быть ответственным за свои поступки?

26.10.2024

 Внимание и поддержка – неотъемлемая часть воспитания

02.11.2024

 Как строить отношения в семье?

09.11.2024

 Влияние вредных привычек родителей на развитие детей.

 Алкоголизм – дорога в бездну (семьи, в которых дети находятся в социально опасном положении)

16.11.2024

 Хвалить или не хвалить? Как правильно это делать?

23.11.2024

 Факторы успешной социализации ребёнка в обществе

30.11.2024

 Неприятность в школе: как помочь ребенку с ней справиться

07.12.2024

 Как рассказать детям о ВИЧ/СПИД

14.12.2024

 Проступок, правонарушение, преступление – ответственность детей и

 родителей

21.12.2024

 Проблема выбора профессии. Подходы к её решению.

28.12.2024

 Традиции и досуг в семье. Недопустимость употребления алкогольных

 напитков (семьи, в которых дети находятся в социально опасном

 положении)

ПЛАН

проведения консультаций для родителей

педагога социального ГУО «Вселюбская средняя школа»

на ІІ полугодие  2024/2025 года

     Дата

Тема консультации

04.01.2025

 Предупреждение наркомании, токсикомании, алкоголизма среди

 несовершеннолетних

11.01.2025

 Подростки в социальных сетях: безопасное поведение

18.01.2025

 Как не допустить насилия по отношению к своему ребёнку

25.01.2025

 Наказание детей. Каким им быть?

01.02.2025

 Ребенок не хочет заниматься в школе. Как ему помочь?

08.02.2025

 Причины неповиновения детей

15.02.2025

 Детская агрессия и как с ней справляться

22.05.2025

 Развитие личности ребенка в процессе семейного общения

01.03.2025

 Детская ложь и её предупреждение

15.03.2025

 Бесконтрольность свободного времени детей – основная причина

 совершения правонарушений и преступлений несовершеннолетних

22.03.2025

 Конфликтные ситуации в детско-родительских отношениях

29.03.2025

 Здоровый образ жизни на примере родителей

05.04.2025

 Умеем ли мы общаться с детьми

12.04.2025

 Значение выбора в жизни человека (профориентация).

19.04.2025

 Законодательство Республики Беларусь об ответственности

 родителей за воспитание ребёнка (семьи, в которых дети находятся в социально опасном  положении)

26.04.2025

 Как помочь подростку в выборе профессии?

03.05.2025

 Азбука здорового образа жизни.

10.05.2025

 Мы в ответе за проступки своих детей.

17.05.2025

 Как обезопасить своих детей от незнакомцев в сети интернет

24.05.2025

 Организация летнего отдыха подростков

31.05.2025

 Безопасность детей летом

свернуть

ТЕМАТИКА КОНСУЛЬТАЦИЙ для родителей учащихся I-ХІ классов

ТЕМАТИКА КОНСУЛЬТАЦИЙ

для родителей учащихся I-IV классов

Класс

Темы консультаций для родителей

Ответственные

1

1) Психологические особенности младших школьников

2) Развитие памяти и внимания младших школьников

3) Мотивы учения младших школьников

4) Отношения в семье как основа взаимопонимания

 классный руководитель,

педагог социальный

2

1) Воспитание вежливости

2) Профилактика жестокого обращения с детьми

3) Как на самом деле любить своих детей?

4) Микроклимат в семье и воспитание ребёнка

классный руководитель, 

педагог социальный

3

1) Психологические причины неуспеваемости школьников и их предупреждение

2) Как выявить и развить способности детей?

3) Игра и труд в жизни детей младшего школьного возраста

4) Идеальные родители глазами детей, идеальный ребёнок глазами родителей

 классный руководитель,

педагог социальный

4

1) Как помочь ребенку правильно распределить свое время?

2) Неуспешный ученик: причины и способы решения проблем

3) Влияние внутрисемейных отношений на эмоциональное состояние ребёнка

4) Интеллектуальное развитие ребенка

 

педагог социальный,

классный руководитель,

ТЕМАТИКА КОНСУЛЬТАЦИЙ

для родителей учащихся V- VIII классов

Класс

Темы консультаций для родителей

Ответственные

5

1) Мой ребенок становится подростком

2) Ребенок в коллективе сверстников

3) Межличностное общение подростков

4) Отношения в семье

педагог социальный,

классный руководитель

6

1) Роль отца и матери в воспитании ребенка

2) Как научить учиться с удовольствием?

3) Школьные конфликты

4) Как предупредить употребление подростками психоактивных веществ?

педагог социальный,

классный руководитель,

инспектор по делам несовершеннолетних

7

1) Ваш любимый неидеальный ребенок

2) Подростковый возраст: проблемы полового созревания

3) Трудности общения. Конфликты между подростками, основные причины конфликтов 

4) Любовь и дружба в подростковом возрасте

педагог социальный,

классный руководитель,

8

1) Как научиться понимать и принимать подростка?

2) О родительском авторитете

3) Конфликты с подростком: как вести себя в конфликтных ситуациях?

4) Подросток в социальных сетях: что делать?

педагог социальный,

классный руководитель,

инспектор по делам несовершеннолетних

 

ТЕМАТИКА КОНСУЛЬТАЦИЙ

для родителей учащихся IX - ХI классов

Класс

Темы консультаций для родителей

Ответственные

9

1) Формирование правосознания и ответственности подростка за свои поступки. Самооценка поведения

2) Как помочь подростку в выборе профессии?

3) Как научить детей распоряжаться деньгами?

4) Свободное время и его значение в формировании личности подростка

классный руководитель,

педагог социальный,

инспектор по делам несовершеннолетних

10

1) Психофизиологические особенности десятиклассников

2) Самовоспитание старшеклассников как условие нравственного воспитания

3) Личное ли это дело – личное счастье?

4) Формирование семейно-брачных ценностей старшеклассников

классный руководитель,

педагог социальный,

медицинский работник

11

1) Трудности личностного роста и их влияние на обучение

2) Научная организация учебного труда старшеклассников

3) Роль театра, кино и телевидения в формировании эстетических идеалов у старшеклассников

4) Закон и ответственность несовершеннолетних

классный руководитель,

педагог социальный,

инспектор по делам несовершеннолетних,

медицинский работник

свернуть

Водгук/запыт бацькоў аб праекце "Бацькоўскі ўніверсітэт"

поделиться в: