Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь
Упраўленне адукацыі Навагрудскага райвыканкама
Дзяржаўная ўстанова адукацыі
Уселюбская сярэдняя школа
- сфармулюйце мэты ўрока з улікам узроўню навучанасці вучняў, патрабаванняў вучэбнай праграмы, зместу вучэбнага матэрыялу;
- вызначце крытэрыі поспеху, з якімі вы пазнаёміце вучняў;
- напішыце, на што вы будзеце звяртаць увагу ў ходзе работы вучняў, на што неабходна звяртаць увагу самім вучням;
- вызначце чаканы вынік кожнага этапу ўрока (што вучні будуць ведаць, умець і інш.);
- вызначце, з дапамогай якіх сродкаў вы і вучні зможаце даведацца, ці авалодалі яны матэрыялам урока;
- падумайце аб карэкціруючых дзеяннях (калі вынікі этапаў урока будуць дасягнуты не ўсімі вучнямі);
- вызначце, з дапамогай якіх сродкаў вы арганізуеце самаацэнку вучняў;
- вызначце варыянты дамашняга задання для розных вынікаў выхаднога кантроля (дамашняе заданне павінна факусіравацца на гэтых выніках);
- вызначце крытэрыі поспеху пры выкананні дамашняга задання.
З мэтай павышэння ўзроўню прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў праз асваенне тэарэтычных, метадычных і псіхалагічных прынцыпаў і аспектаў рэалізацыі выхаваўчага патэнцыялу вучэбных заняткаў 30.11. праведзены семінар-практыкум “Выхаваўчы патэнцыял вучэбнага занятка”.
У ходзе метадычнага мерапрыемства педагогі пазнаёміліся з тэарэтычнымі і метадалагічнымі прынцыпамі і аспектамі выхаваўчага патэнцыялу вучэбных заняткаў, выхаваўчымі магчымасцямі вучэбных прадметаў, выхаваўчым патэнцыялам педагагічных тэхналогій, форм і метадаў навучання, прыёмамі арганізацыі вучэбнай дзейнасці пры рабоце з вучэбным зместам.
Удзельнікі семінара-практыкума склалі план аналізу працэсу выхавання на вучэбным занятку.
План анализа процесса воспитания на уроке:
Необходимо также учить учащихся ценить и продуктивно использовать время. Самому учителю надо показать пример рационального использования времени урока:
У лістападзе праведзены 1 этап конкурса прафесійнага майстэрства педагагічных работнікаў установы. У конкурсе прынялі ўдзел Яблонская А.А., выхавальнік дашкольнай адукацыі, Жынко Ж.А., настаўнік пачатковых класаў, Калала А.І., настаўнік матэматыкі.
На конкурс педагогі прадставілі вопыт педагагічнай дзейнасці, сістэму педагагічнай дзейнасці, правялі адкрытыя ўрокі.
Члены журы падвялі вынікі правядзення конкурсу. Па выніках 1 этапу перамогу атрымала Жынко Ж.А.
Жадаем поспеху на раённым этапе!